Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

En dikt (upphovsrättskyddad)

Av Jamie - 13 juni 2009 15:18


Jag ville öppna alla möjligheter men byggde istället höga murar.

jag ville stanna men fortsatte gå.Jag ville ropa

men ingen förstog.


 Ingen lyssnade på mina tysta skrik

Tankarna snurrar

Människor flyr

jag har fångat något som jag gömt

Något som jag trodde var glömt

Förtroende


Farligt att känna förtroende

sveket lurar bakom.


Farligt att röra vid någon för händer skadar!!!


skriven av mig själv.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Jamie - 30 september 2009 18:41

  Denna samling av fyrtio hadith genom ett av de mest berömda compilers av hadith som allmänt anses som de mest populära anthology och den bästa upptakten till undersökning av profeten: s ord som, tillsammans med Qur ", innehåller de väsentl...

Av Jamie - 30 september 2009 18:22

ände ahādīth som bevisar att han kommer att stiga ned.ahādīth från många olika källor bekräftas att Allāh den Upphöjde har tagit upp Jesus till himlen och att han kommer att stiga ned vid tidens ände och döma rättvist sam...

Av Jamie - 30 september 2009 18:16

Den muslimska kvinnan "presenterade" av Izdehar Albowyha - muslimsk student i Wayland, MA Du tittar på mig och kalla mig förtryckt, helt enkelt på grund av det sätt jag är klädd, Du känner mig inte för vad som är inne, Du bedöma kläder j...

Av Jamie - 30 september 2009 18:12

Av shejk Faisal. Den heliga profeten (frid över honom) sade: "Han som talar lögn om mig avsiktligt, låt honom få sin plats i sitt" (Bukhari volym 1, nr 107). När en person offererar en uppdiktade hadith medvetet, han eller hon är skyldig till ligga...

Av Jamie - 30 september 2009 17:53

MIN DIKT MINA TILLFÄLLIGA BRISTER, Jag vet att jag inte är perfekt Jag är medveten om mina fel och brister. Försöker göra mitt bästa. Med mitt hjärtas mening göra det som är gott mot mina medmänniskor, samtidigt som jag bär på en tung ryggs...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards